Livrare / Conditii retur

Retur simplu si rapid
Ai cumparat simplu, returnezi rapid!

Daca alegerea facuta nu te multumeste 100%, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, la noi ai 14 zile calendaristice de la primirea produsului sa returnezi produsul. (valabil doar pentru persoanele fizice)

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014

Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.

 

Conditii generale pentru returul produselor vandute de Sarmis Columna Fire SRL

Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru prin Email la comenzi@firestore.ro;

Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:

Este necesar ca produsul returnat sa ajunga la Sarmis Columna Fire SRL  in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal la Receptia Service-ului din Str. Corbița nr. 32, Sect. 5, București sau il expediati prin curier la adresa menționată.

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;

In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.

Pentru rapiditate si siguranta formalitatilor de inregistrare si restiturie a sumelor achitate este necesar să ne trimitei pe adresa de mail mentionata mai sus contul iban de restituire.

In cazul in care nu exista posibilitati tehnice se poate apela si la completarea si comunicarea formularului offline, etc., dar nu este incurajata pentru ca pot aparea erori in completare ce duc la intarzieri in procesarea ei (timp petrecut la telefon cu clientul pentru a lamuri informatiile din documentul completat)

Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

Nu se pot returna produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

  • Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.

 

Achizitiile facute in magazinul fizic nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014.

Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris Sarmis Columna Fire SRL  in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului..

 

  • Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre Sarmis Columna Fire SRL
  • Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
  • IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
  • In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.

 

Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic Sarmis Columna Fire SRL, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al Sarmis Columna Fire SRL, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul Sarmis Columna Fire SRL fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.

 

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 0721.226.952 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail comenzi@firestore.ro.

Cadrul Legal

Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014

Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.

-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.

Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.

OG 34/2014, Art. 14, pct.3:

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.

-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):

Art. 59 (secund) . – (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.